Crowdbooster

Posted on april 15, 2011

0


Utvärdering av Crowdbooster

För twitter användaren är det nästan ett måste. Man kan alltså se hur ens tweets far vidare i twittervärlden. Mycket snabbt märkte jag det, som jag har lite misstänkt att man inte ser alla som RT:ar ens uppdateringar. Det är mycket irriterande för man vill ju verkligen tacka de som RT de saker som antingen har skrivit eller länkar som man delar ut.

Nu har jag haft igång min Beta sedan i morse och allt är inte uppdaterat, men redan nu står det klart att man inte kommer att kunna vara utan Crowdbooster.

I skärmdumpen till höger ser ni spridningen av min status #mintwitter och vem som har RT:at den.
Det är även här jag ser att @jocke hade RT den , men jag hade inte sett det tidigare.
Så nu håller jag på att försöka lista ut varför!

Jag kommer uppdatera denna post så fort det kommer mera nyheter angående Crowdbooster och RT problematiken.

www.crowdbooster.com

Taggat: ,