En annan ny sak som jag skall göra 2012

Posted on december 28, 2011

0


Mats AdamczakJag kommer att återuppta en syssla efter årsskiftet. Jag antog en utmaning att skriva en bloggpost om dagen från den 1 december till julafton, en sorts adventsbloggning. Det gick lättare än jag trodde. Nu kommer jag nog inte att göra det i fortsättningen, men det är roligt när man har fått upp flytet.

Så jag har bestämt mig för att återuppta att skriva krönikor och även fortsätta att skriva bloggposter, förra gången mäktade jag bara med antingen det ena eller det andra.

Jag kommer att skriva dem i Nya Åland ungefär en gång i månaden och de kommer att handla om Sociala Medier. Ingen direkt större överraskning kan jag tänka mig🙂
2012 kommer jag att närvara vid en hel del intressanta evenemang som jag kommer att rapportera från i krönikeform.