Min första #Blogg100 utmaning

Posted on mars 1, 2014

2


blogg100-logotype-300x256Jag var med i en adventsbloggnings utmaning och då handlade det om att blogga varje dag fram till julafton från 1 december. Det var tufft att komma igång den gången och nu är fyra gånger mera….

Nåja jag jag får blogga lite från min vardag på paf och sedan komplettera med lite andra funderingar som jag har runt Sociala medier och marknadsföring. Den som drog i gång Blogg100 är Fredrik Wass och hans motiv för tre år sedan var att komma igång med bloggande igen. Det är precis den kick jag behöver för att göra det också.

I veckan som gick hade jag Social Media Marknadsförings utbildning och det var allt från politiker,  journalister, 17 åriga marknadsförings studerande till VD:ar och Marknadsföringsproffs. 

En helt underbar kombination av åhörare kan man lugnt konstatera. Det var premiär för min nya 6 timmars utbildning. Som det ser ut nu kommer jag att köra den på nytt i mitten på april i år eftersom ett flertal missade den på grund av sjukdom och andra orsaker.