Idag firar jag 4 år på foursquare #Blogg100

Posted on april 10, 2014

0


Det har nu gått fyra år sedan jag skapade mitt foursquare konto. Foursquare är en positionstjänst som kämpar med sitt varande att komma över nördanvändandet.

bild-14

För min del använder jag den mest när jag är ute och reser. Då är den väldigt praktiskt man får tips om andra bekanta råkar vara där samtidigt. T.ex. när man är Arlanda är det nästans alltid någon Social media bekant som är där.

Man får även tips om platser när man är utomlands och jag använder 4Q för mina minnesanteckningar.

För ett år sedan blev jag vald till månadens borgmästare och blev intervjuad av Checkain som är Sveriges ledande blogg om olika positionstjänster.  Månadens Mayor Mats Adamczak

Varje år den 16:e april är det foursquare day och jag är sugen på att fara på den i år igen i Stockholm, tyvärr krockar den med halvtid i blogg100. Jag siktar på att fara dit.

 

 

Taggat: