Det blev 58 bloggposter i rad #Blogg100

Posted on maj 1, 2014

0


En summering av mina bloggposter från #blogg100 utmaningen.
Det har varit nyttigt att sätta ner mina tankar och funderingar under dessa dagar.
På dessa 58 dagar har jag haft mera läsare än totalt sett 2013.

Mest lästa bloggposten blev 24 ställen med gratis Wifi med över 1 000 läsare, men även Politikers närvaro på fb och journalisters rädsla att tappa kontrollen och en handfullposter till var i närheten av de siffrorna.

 

bild-22

Förutom några riktigt intressanta diskussioner på Facebook, så har antagligen en ny affärside fötts och om allt går som planerat lanseras den om några veckor här på bloggen …..
Det är främst av den orsaken som jag lägger ner #Blogg100 ( helt enkelt av tidsbrist )

Jag kommer försöka att blogga minst en gång i veckan i fortsättningen. Mina funderingar runt traditionell media vs Sociala medier kommer jag fortsättningsvis att skriva om.

Tack Blogg100 och Fredrik Wass för denna gång🙂

blogg100-logotype-300x256

 

 

Posted in: #Blogg100, åland, Bloggar